måndag 30 maj 2011

Count to seventeen and close your eyes

http://www.youtube.com/watch?v=VLoOx86A6bE
-in your eyes-
Sitter uppe på natten och kan inte sova. Trots att jag har alla lampor tända i mitt rum är jag rädd för
ah, jagvetintevad. Men jag är rädd, ofokuserad och mår illa.
Försöker läsa, men jag kan inte koncentrera mig. Minuterna tickar långsamt förbi och den där frustrerande känslan av att veta att någon sömn blir det inte i natt är stark. Det känns så hopplöst att veta att jag ska sitta här i sex timmar till och vara äckligt rädd.
Faktum är att jag är sjukt trött. Men jag kan inte ligga ner, asså.. jag är så jävla rädd bara. Så jag sitter mitt i sängen, med fötterna uppdragna från golvet och lyssnar på S/C/A/R/E/C/R/O/W på repeat. Blir lite lugnare av den låten, den är väldigt fin. Texten är bra med. Den passar och lugnar.
Nä, nu ska jag försöka fortsätta läsa, skriva går ju ändå inget bra. Obviously. Klockan är ändå snart 2 nu, så resten av natten går la fort antar jag. Den brukar göra det. Men man vet aldrig.

‘Nighty night, hope the bed bugs don’t eat you alive.’ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar