onsdag 4 maj 2011

Wooh, ny blogg


Hej!
Jag har seriöst inget vettigt att skriva om, men jag kände att om jag nu ska börja blogga igen så kan jag lika gärna starta med ett meningslöst inlägg!
Uppvärmning yknow!

Så, idag har varit en okej dag.
Vaknade med gårdagens smink och hår (yeah. I'm lazy) och gick till skolan i det.
Because I don't care.
Haha!
Men jag hade nationellt prov i engelska idag. Jag som hoppades på att man skulle slippa dem i gymnasiet... Nehep.
Det gick bra, tråkigt ämne dock, men haha, vad ska man göra. (...Det som jag gjorde och ljuga genom hela uppsatsen för att ha något att skriva, haha!)

Trots allt bra idag, så har dagen vart en sån dag då allt är lite extra jobbigt.
Idag har varit första dagen på ett halvår som jag försökt sluta röka. Gick sådär!
Blev helt frustrerad på Rörlig bild och på Datakunskapen.. annars blev det bara 5 st idag! Helt sjukt, jävla skorsten oftast. Men nuså.
Har inte råd att röka (och dricka) upp alla mina pengar längre, suck.
Dessutom vill jag köpa så mycket kläder nu! Det är helt galet, jag går in i en affär och kommer nästan ut med tårar i ögonen för att jag inte kan köpa något, för jag måste ha pengar till cigg.
Så nä. Innan jag har säkrat med pengar i sommar = inga cigg.

HAHA, precis som jag skrev så var detta ett helt onödigt och jättefult blogginlägg..
Men heha, som tröst så blir det mycket intressantare imon. Plus att ni fick dagens egobild. Wehö!

Men nu ska jag sova. Godnatt! :'>

1 kommentar:

  1. Söt tjej!
    Och att sluta röka är aldrig lätt, men kämpa på! Du klarar det :)

    SvaraRadera