lördag 14 maj 2011

Mindless Self Indulgence





Make a wish, make it hurt.
It's animal, it's animal.
It's unbelievable, woo!

Fuckin' incredible,
Sense of smell exceptional
I'm busuting out the medical drug, the theoretical thug!

Signal-directional,
institute-correctional,
File it alphabetical,
Ha-ha-hypothetical!
With my guns on the floor,
And the fans at the door,
tonight!
I'm pissed off, ripped off.
What's my excuse this time?
Suffer it, tonight.







Tjenare!
Asså, jag får ryck på att blogger.com inte fungerar ordentligt, men nu verkar det funka hyfsat.
Så jag testar att göra en blogg. Får se hur det går!

biljetternaaa!
Men ah, en liten update kanske? Let's see...
Igår kväll köptes biljetter till Stockholm! Till mig, Lina, Sara och Julia. Vi ska samåka (åh så fult ord det där) till Killjoy träffen den 2-3 juli! Vi är än så länge hela 16st som kommer, och det blir kanske någon mer. Hur kul som helst!
Jag längtar verkligen dit! Helt underbara tjejer, jag har skrivit det förut men jag skriver det igen. De är hur fina som helst, allehopa! Det är svårt att förstå att jag träffade flera av dem 18 mars. Det är overkligt på något sätt!


Hm, vad ska jag göra idag då?
Det är lördag. Jag har massor av läxor jag behöver göra, dvs jag har massor av läxor jag inte vill göra. Så jobbigt, vissa av uppsatserna måste jag göra för att bli godkänd i ca 4 kurser. Mediekunskap, Idrott A, Datorkunskap A och Samhäll A. Så illa, och usch jag får ångest bara jag tänker på det.
Jag får ångest så lätt, jobbigt det där.
Men iallafall. Jag kanske gör något lite senare idag.. just nu vill jag bara gå ut. Så jag ska det. Jag ska gå ut i skogen och ta med mig kameran. Ska se om jag kanske kan hitta något som är värt att filma till musikvideon som jag och Eve ska göra i skolan.

Aja.
Jag orkar inte skriva just nu. Så vi hörs ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar