söndag 22 maj 2011

Catch up

Favoritkläderna, allt på samma gång (:

Heej.
Först, förlåt för så galet låg och dålig uppdatering av bloggen, men jag har inte haft någon vilja eller ork.
Så bloggen hamnade lite efter.
Uhm..
Jag såg den nya Pirates filmen i förrgår.. den var sjukt bra. Jag gillar verkligen de där filmerna. Man tänkte inte ens på att Will och Elisabeth inte var där.
Men Gibbs, Jack och Barbossa var där, och haha, så underbara är dem alla tre!

Let's see.. Igår var det lördag. Åkte bort till Evelinas sommarstuga och filmade där med henne.Vi var ute och filmade nonstop (typ) i tre timmar, lite ambitionspoäng på det endå!
Sen mot kvällen åkte vi hem till Evelina. Det kom några fler, så vi tog oss ner till en hamn och satt där ett tag. Mysigt, men alla klagade på att det var kallt. Jag måste vara härdad eller något, jag frös inte ett dugg. Iallafall, tillslut var vi runt 9 st kalla tjejer på en brygga, så hälften av oss drog hem till Evelina igen och den andra hälften åkte hem till sig. Jag kan ladda upp någon bild lite senare, glömde min kamera hos Evelina.

Nomnomnom, bullar!
Idag har har jag slarvat bort tiden här hemma. Jag har galet mycket läxor och jag har inte gjort någonting alls! Illa, suck.
Men aja, tar bussen hem till Eve igen om 45 min. Osminkad med hår åt alla håll. Men jag har med mig hemmabakade kanelbullar och 150 kr till thaimat! Så det blir nice.
Dessutom, vem sitter på bussen in till stan kl 5 en söndag? Förutom jag, ingen. I'll be fine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar