måndag 9 maj 2011

Memories that fade like photographs

Mah new haircolor. Egentligen är det mycket svartare.
Så svart hår kan bli faktiskt.
Dålig ljus bara, suck.




I said I'd never forget your face. You were the best part of my life, my last regret. Our memories never seem to fade.
There's a look in your eyes and it's screaming 'goodbye'. Now it tears me apart just to look at the sky.
I've walked this line a thousand times before. It hurts to much to bear, and I'd hate to watch you cry.
For you I'd tear my own heart out and write our names together. Your love is the barrel of a gun, so tell me, am I on the right end?
I could be nothing but a memory to you. Don't let this memory fade away.










Tjaa!
Så sjukt skönt väder har det vart idag! Jag blir ju helt lycklig. Det har möjligen var lite för varmt ibland. Allt är i och för sig bättre än minus. Så tja... Välkommen sommaren!
Annars har jag inget nytt att rapportera. Eller jo, vänta. Det har jag ju visst det...
Jag färgade om mitt hår igår, svart-svart blev det. Man kan inte riktigt se det på bilden ovan, men jo. Nog är det svart alltid. Super nöjd, mor min är duktig på att färga hår. Inte lika duktig som jag bara, hihi.
Hm, what else.. Pappa har köpt en ny bil. Nämnde det i en tidigare blorg, men a, nä nu är den köpt! En fetingstor bil, 7 platser har den. Inte för att vi kommer använda alla, njae de som blir över får vi ha packning på. hihihhöhöehh
I morgon ska jag ha de sista nationella proven i engelska för i år. Läs- och hörförståelse. Så jävla trist. Uppsatsskrivningen och muntligt är ju i alla fall lite kul. Men att sitta i 45min och lyssna på en gammal kärring med australiensk dialekt.. nja, det finns roligare saker att sysselsätta sig med! Men nåja, först ska man ju stå ut med 85 min läsförståelse.. = en text om en pojke som säljer cyklar han bygger själv. Det var det förra året i alla fall. MMH, ser vekligen fram emot detta årets ämne!

Nä, nu ska jag sluta vara så pessimistisk. Det är trots allt bara några veckor kvar i skolan, och jag har bara IG varning i ett ämne. Så livet leker, tjoho nu ska jag ut i solen!
Pössen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar