fredag 6 maj 2011

Olot olot olot olot olot

"Trust is all about giving someone the power to destroy you and hoping they don't."
Tjaa!
Skön dag idag!
Var på en föreläsning i stadsmuseet på SO:n, där vi fick "leka" med varsin iPad 2. Sjuka små saker det där! Skickade ett sms till min fader efter föreläsningen;
"Hej, kan du åka och köpa en iPad2 åt mig efter jobbet? :)
En vit, med WiFi och 16 minne. Tnx." 

Hm, svaret känns självklart på någotsätt.. Nehep. Då äre bara att börja drömma om något annat!

Sedan på Rörlig bild så avslutade jag och Evelina (hurra för grupparbeten.. 5st och två av oss jobbar på!) filmen. Jag laddade upp den på youtube och länkade den i förra blorgen, så om ni inte såg den då.. DO IT! Haha, nej men jag är supernöjd med hur den blev, med tanke på hur kort tid vi hade på oss!

Ikväll har jag.. inte gjort något riktigt sådär. Kollade precis på Twilight med familjen, pappa tyckte den var bra. Jag har inget emot Twilight. Filmerna är okej, böckerna är väldigt bra. Men herre, nej jag är inget galet twilight-fan. Finns de ens kvar nowadays? Twilight-fansen asså. Kallades de inte något väldigt speciellt? Twitards? Jag minns inte. Someone re-inform me? Pls?

Här, ta en titt på vad jag gjorde ikväll! Jag blir alltid så kreativ på helgnätter.
Något som jag tycker är väldigt kul att göra är att klippa och klistra.. t.ex så är mina väggar numera täckta av bilder, texter (av utklippta bokstäver), foton, målningar etc.
Detta (bilden till höger) gjorde jag ikväll! Blev sjukt nöjd!
Det tog för alltid att klippa ut deras ansiken, framför allt Franks, på grund av hans hår!
För er som inte vet, dessa bilder är målade av sångaren i My Chemical Romance, och de föreställer alla i bandet. Det stora ansiktet är inte en bandmedlem, utan en karaktär från deras skiva Three Cheers For Sweet Revenge.. OKEJ, jag ska inte fangirla iväg, lovar.
Men haha, som sagt så blev jag sjukt nöjd!
Någon annan dag kan jag lägga upp bilder på hela mitt rum, dock är det extremt stökigt just nu, så det blir inge fint.

Annars så har jag inget nytt att skriva om.
I morgon ska jag och resten av min familj åka och kolla på ny bil.. jag + mina två snart 15åriga småsyskon får inte längre plats i baksätet på en liten bil, so yeah, we're getting a bigger one! 8D
Verkligen på tiden, usch jag hatar att sitta och trängas!

Men nehep, det var allt för mig ikväll!
Goodnite erryone! <3

<- Yes, det är dagens egobild.
Ska 're va så ska're!

1 kommentar: